ریاست G20 برای تقویت مقررات جهانی ارزهای دیجیتال

هند از ریاست G20 برای تقویت مقررات جهانی ارزهای دیجیتال استفاده میکند

هند به عنوان رئیس گروه کشورهای G20 مایل است هماهنگی جهانی در مورد قوانین ارزهای دیجیتال را در اولویت قرار دهد.

G20
G20

فشار بین‌المللی برای سیاست‌های شفاف‌تر در مورد دارایی‌های کریپتو تحت ریاست‌جمهوری G20 هند، که در دسامبر 2022 آغاز شد، شتاب بیشتری

گرفته است. در این یادداشت آمده است:

هنوز نیاز به هماهنگی در اجرای مداوم مقررات و دستورالعمل‌های دارایی‌های کریپتو وجود دارد که توسط حوزه‌های قضایی مختلف وضع شده است.

امیدواریم این امر به اولویت‌بندی حوزه‌های کاری ضروری برای دستیابی به یک چارچوب جامع، منسجم و هماهنگ جهانی و چارچوب نظارتی کمک کند.

یادداشت ورودی روز سه‌شنبه با دستورالعمل‌های هیئت ثبات مالی (FSB) و صندوق بین‌المللی پول (IMF) که قرار است در سپتامبر منتشر شود، در تضاد است.

مقاله آینده IMF/FSB یک رویکرد نظارتی و نظارتی را نسبت به دارایی های رمزنگاری بدون پشتوانه، استیبل کوین ها و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ترسیم می کند.

با این حال، هند چارچوب را با طیف وسیعی از نقاط اقدام خطاب به دو سازمان بین المللی گسترش داده است.

هند از صندوق بین المللی پول و FSB می خواهد که آربیتراژ نظارتی را بررسی کنند، رویه شرکتی برای انتخاب حوزه های قضایی با قوانین مطلوب.

قدامات دیگر شامل درخواست از صندوق بین المللی پول برای ارزیابی ریسک های کلان مالی مرتبط با بازارهای نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه است.

ابتکارات Outreach برای افزایش آگاهی از خطرات، با تمرکز بر حوزه‌های قضایی با پذیرش ارزهای دیجیتال بالا، پیشنهاد می‌شود.

بزرگترین کشور جهان از نظر جمعیت، یادداشت ورودی ریاست G20 را منتشر کرده است که مسیری را برای توسعه قوانین

هماهنگ جهانی برای دارایی های کریپتو پیشنهاد می کند.

FSB و IMF وظیفه دارند نظارت مستمر بر خطرات دارایی های رمزنگاری شده را با تأکید بر اشتراک گذاری اطلاعات فرامرزی و حمایت از مصرف کننده انجام دهند.

یادداشت ورودی برای ارائه کمک های فنی به تنظیم کننده ها و نظارت بر اجرای استاندارد، با هماهنگی صندوق بین المللی پول و FSB توصیه می شود.

در این یادداشت آمده است: «صندوق بین‌المللی پول و FSB مسئولیت هماهنگی و همکاری با همه سازمان‌های بین‌المللی ذیربط و تنظیم‌کنندگان استاندارد برای

تدوین برنامه کاری، خط زمانی و نقشه راه تفصیلی را در چارچوب وظایف خود و در حوزه‌های مربوط به آنها خواهند داشت.

نهادهای بین المللی ارزهای دیجیتال را در کانون توجه قرار داده اند

این چارچوب توسط سایر سازمان های بین المللی که چارچوب های نظارتی خاصی را در چارچوب وظایف خود ایجاد کرده اند، اطلاع رسانی می شود.

گروه ویژه اقدام مالی (FATF) استانداردهای جهانی ضد پولشویی را برای دارایی های رمزنگاری شده، از جمله وضع قانون سفر، اعمال کرد.

سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) چارچوب گزارشگری دارایی های رمزنگاری شده را ارائه کرده است

که تبادل خودکار اطلاعات مالیاتی مربوط به دارایی های کریپتو را فراهم می کند. و کمیته بازل در نظارت بانکی (BCBS) و بانک تسویه بین‌المللی (BIS)

دستورالعمل‌هایی را برای بانک‌ها در مورد مواجهه با دارایی‌های رمزنگاری شده و مدیریت ریسک صادر کرده‌اند.

 

و همچنین بخوانید :

ترکیه
مقالات
Sabeti

لایحه کریپتو ترکیه

ترکیه پیش نویس صورتحساب های رمزنگاری را برای هماهنگی با استانداردهای بین المللی تهیه می کند در اقدامی بزرگ،ترکیه پیش‌نویس لایحه‌ای را برای ارزهای دیجیتال

ادامه مطلب »
e-CNY
مقالات
Sabeti

کیف پول e-CNY

هنگ کنگ کیف پول های شخصی الکترونیکی CNY را برای پرداخت های فرامرزی راه اندازی می کند HKMA وبانک خلق چین دامنه آزمایشی e-CNY رادرهنگ

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *