Crypto.com از نقشه راه حمایت ورزشی رونمایی کرد
استفاده Crypto.com از اسپانسرهای ورزشی عمدتاً از طریق اتکای قوی آن به فرمول یک (F1) نشان داده شده است،و در دسترس است
Crypto.com تلاش های خود را برای گسترش حمایت از برند در بازارهای ورزشی اعلام کرده است.
مدیر ارشد بازاریابی این شرکت، استیون کالیفوویتز، این استراتژی را تایید کرده است و تاکید می کند که این راهی برای جذب طرفداران کریپتو به
این پلتفرم است.
که در میان آنها جایزه بزرگ میامی Crypto.com به عنوان مثال، هدف اسپانسر عنوان را خدمت میکند.
تأمین مالی این رویداد تنها گامی نیست که سازمان برداشته است. برای شروع، صرافی نزدیک به یک دهه از این مناسبت حمایت کرد.
این مبلغ بیش از 10 میلیون دلار گزارش شده است. به عنوان یک مزیت اضافی، آنها یک حمایت مالی مگا دلاری با پیست F1 در
سطح جهان برای پنج سال آینده با سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری در ارزش اسپانسری دارند.
عامل تعیین کننده پشت حمایت از کسب و کارهای ورزشی، قدردانی از نقش آن در جذب مخاطب است که فراتر از محدودیت حوزه ارزهای
دیجیتال است
Crypto.com قصد دارد از طریق حمایت های مالی پشت سر هم با رویدادهای ورزشی برتر و تیم های ورزشی در بین مخاطبان گسترده قابل
مشاهده باشد و طرفداران جدیدی جذب کند.
تنوع فراتر از F1
F1 خود را به عنوان جنبه کلیدی ابتکارات حمایت مالی Crypto.com قرار می دهد
اما برای به دست آوردن آنها به مذاکره با سایر ورزش ها ادامه می دهد.
همکاری با تیم ملی بسکتبال، فیلادفیا سیکسرز، تیم فوتبال در پاریس، لیگ اول فایتینگ (UFC) و لیگ فوتبال استرالیا (AFL) قصد PFM را برای
تمرکز بر ورزش های مختلف نشان می دهد.
اقدامات تبلیغاتی ورزشی به بحرانهای منطقه خاکستری که در آن ارزهای دیجیتال در حال حاضر به دلیل کمبود مقررات دولتی و محدودیتهای
قانونی هستند، روشن میشود.
پس از شکست FTX، شرکتها با جستجوی روشهای دیگری برای جلب توجه مشتری و ایجاد برند نسبت به روشهای مرسوم، پاسخ دادند.
اکنون نظارت نظارتی سختتر شده است.
موقعیت بازاریابی و رشد پایگاه کاربر
همانطور که تعداد کاربران این برنامه نشان می دهد، Crypto.com موفق شده است که بیش از 100 میلیون
کاربر بزرگ را به دست آورد.
شرکای خاص صرافی در ورزش و املاک به آن کمک کرده اند تا بیشتر قابل مشاهده و دوستدار هواداران شود که منجر به مسیر رشد مداوم درآمد
می شود.
در حالی که Crypto.com در طول این دوره بر بازاریابی خود تمرکز می کند، همچنین در حال پیگیری مرحله توسعه عملیاتی است.
برنامه استخدام اخیر خود شرکت برای افزایش نیروی کار به میزان 1400 کارمند در ماه های ابتدایی سال 2023 که نوسانات بازار منجر به کاهش
درآمد شد.
و همچنین بخوانید:
- این تردمیل 360 میتواند متاورس دیزنی را به یک زمین بازی فیزیکی تبدیل کند
- پورتال Web3 با ابزارهای شبکه آزمایشی در صنعت کریپتو
- Friend.tech در شبکه Base فعالیت میکند
- FXRogMT5 دانلود اکسپرت
- FT ADX Color Candles اندیکاتور MT5
- NFT ها در Vogue 2025 بازمی گردند