فرودگاه بر روی بلاک چین پایه تسلط حجمی پیدا میکند

بیس تلاش می کند تا جهان را با بلاک چین همراه کند تا اقتصاد جدیدی از نوآوری، خلاقیت و آزادی بسازد.

Aerodrome، بازار اصلی معاملات و نقدینگی در بلاک چین بیس، شاهد رشد قابل توجهی در حجم معاملات خود، به ویژه در استخرهای Slipstream است.

بلاک چین
بلاک چین

در مرحله بعد، حجم کل معاملات Slipstream در حال رشد است. در حال حاضر 64 درصد از حجم استخرهای قابل مقایسه را اشغال کرده است، بنابراین رقبای برجسته Uniswap V3 را پشت سر

گذاشتیم.

حجم Slipstream Aerodrome در برابر Uniswap V3 همچنان افزایش می یابد. Slipstream اکنون 64٪ از حجم را در استخرهای مشابه به خود اختصاص می دهد.

بیس تلاش می کند تا جهان را با بلاک چین همراه کند تا اقتصاد جدیدی از نوآوری، خلاقیت و آزادی بسازد.

به طور عجیبی، بر خلاف بسیاری از دیگر شبکه‌های بلاک چین موجود، Base روشن کرده است که توکن شبکه جدیدی را منتشر نخواهد کرد.

این تصمیم نشان می‌دهد که Base به سمتی می‌رود که از ساختارهای توکن‌های موجود استفاده کند و از تولید توکن‌های جدید خودداری کند و در عین حال بر عملکردها و کاربردهای بلاک چین تأکید کند.

جدا از طراحی زیبا و رابط کاربری خوب، Aerodrome رویکرد نسبتاً غیر متعارفی برای تقسیم هزینه دارد.

رای دهندگان VeAERO ذینفعانی هستند که دارای حق رای در اکوسیستم Aerodrome با تمام حجم کارمزد معاملاتی در پلتفرم هستند.

این مدل نه تنها افراد مناسب را برای مشارکت در رشد پلتفرم در جامعه تشویق می‌کند، بلکه تضمین می‌کند که مزایای مستقیم دومی بین عوامل فعال واقعی تقسیم می‌شود.

فرودگاه روندهای DeFi را با کنترل استخر Slipstream تنظیم می کند

ظهور کنترل بیشتر استخرهای اسلیپ استریم نشان دهنده جابجایی فرودگاه نسبت به رقبا توسط معامله گران و ارائه دهندگان نقدینگی است.

این را می توان به عواملی برای مثال نسبت داد. توانایی رای دهندگان veAERO برای بهره مندی از توزیع کارآمد کارمزد و همچنین بـلاک چین پایه قوی.

برای همه سرمایه گذاران و شرکت کنندگان در بازار ارزهای دیجیتال، این رویدادهای ضروری است که باید روی آنها تمرکز کنند.

پیشرفت تسلط حجمی فرودگاه نه تنها نشانه عملکرد پلتفرم است، بلکه نشان دهنده گرایش هایی است که می توان در حوزه DeFi مشاهده کرد.

در نهایت، Base به طور فعال در حال توسعه و ایجاد محصولات جدید و بهینه سازی پلت فرم خود است.

با این حال، توکن های شبکه جدید صادر نمی کند. علاوه بر این، اکوسیستم پایه ثابت می کند که امور مالی غیرمتمرکز و بلاک چین می تواند به گسترش دسترسی به سرمایه و ایجاد اقتصاد جهانی

تر کمک کند.

 

و همچنین بخوانید:

روسیه
مقالات
Sabeti

ظرفیت استخراج کریپتو روسیه

رئیس انرژی میگوید ظرفیت استخراج کریپتو روسیه میتواند 6.9 گیگاوات رشدکند اپراتور شبکه این کشور ادعا کرده است که ظرفیت استخراج کریپتو روسیه می تواند

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *