جهش بازار Bybit توسط همکاری،تجربه کاربر و پیشنهادات نوآورانه ایجاد شد

استراتژی رشد Bybit Exchange بر گسترش کاربر و انطباق با مقررات متمرکز است

Au نوآوری های استراتژیک و رویکرد بازار Bybit را به عنوان عوامل کلیدی پشت رشد سریع آن در چشم انداز مبادلات ارزهای دیجیتال برجسته کرد.

Bybit
Bybit

انحصاری: بای‌بیت به دومین صرافی بزرگ کریپتو ارتقا می‌یابد، کلید ویژگی UTA برای رشد.

Bybit اخیراً با تبدیل شدن به دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، به واسطه حساب تجاری یکپارچه نوآورانه (UTA) و موقعیت استراتژیک بازار، به نقطه عطف مهمی دست یافته

است.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که Bybit در حجم معاملات از Coinbase پیشی گرفته است و اکنون تنها پس از Binance عقب است.

تونی او، رئیس بخش روابط عمومی و ارتباطات در بای بیت، در گفتگوی اخیر با کریپتونیوز، این دستاوردها را مورد بحث قرار داد و به کاهش نسبی بایننس پرداخت.

Au نوآوری های استراتژیک و رویکرد بازار Bybit را به عنوان عوامل کلیدی پشت رشد سریع آن در چشم انداز مبادلات ارزهای دیجیتال برجسته کرد.

علیرغم اینکه کوین بیس افزایش قابل توجه 193 درصدی در حجم معاملات را ثبت کرده است، اما اندکی از سایر صرافی های اصلی عقب تر است.

توانایی Bybit برای انطباق و پیشرفت در میان رقابت شدید، تعهد آن را به ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و افزایش تجربه کاربر در عرصه تجارت کریپتو نشان می‌دهد.

Bybit با تمرکز بر موقعیت‌یابی استراتژیک و UTA خود در بازار، موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در بازار جهانی مبادلات ارزهای دیجیتال تثبیت کرده است و توانایی خود را برای سرمایه‌گذاری موثر بر

روند بازار و تقاضای کاربران نشان می‌دهد.

رشد سریع Bybit به جایگاه دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال به چندین عامل کلیدی، از جمله حساب تجاری پیشرو در صنعت (UTA) و خط مشی مستحکم فهرست‌بندی نقطه‌ای

نسبت داده شده است.

در بحث اخیر با Cryptonews، تونی او، رئیس روابط عمومی و ارتباطات در Bybit، این محرک ها را روشن کرد و به کاهش نسبی Binance پرداخت.

وقتی از او درباره افزایش سهم بای بیت در بازار پرسیده شد، به ویژه برخلاف کاهش اخیر بایننس، او گفت:

«در مورد بایننس، ما گوشت گاو با آنها نداریم. هدف ما همکاری با دیگر رهبران بازار است تا رمزنگاری را برای همه در دسترس قرار دهیم.”

این پاسخ بر تاکید بای بیت بر همکاری به جای رقابت تاکید می کند.

به گفته Au، Bybit از طریق تمرکز بر تجربه کاربر، هزینه های پایین و ارائه محصول منحصر به فرد، خود را از سایر صرافی های اصلی متمایز می کند.

این صرافی کارمزدهای رقابتی را به ویژه برای کاربران VIP و سازمانی ارائه می دهد و تبلیغاتی مانند تجارت بدون کارمزد روی جفت USDC را اجرا کرده است.

Au تاکید کرد که ویژگی UTA برای رشد Bybit بسیار مهم است.

رشد ما توسط حساب معاملاتی یکپارچه (UTA) پیشرو در صنعت و خط مشی فهرست بندی قوی ما انجام شد.

ما بهترین تسهیلات UTA را داریم که اصطکاک دارایی های متحرک بین کیف پول ها را در یک صرافی از بین می برد و اجازه می دهد تا مارجین بین موقعیت ها و موجودی ها محاسبه شود.

پلتفرم بای بیت از بیش از 160 توکن به عنوان وثیقه پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد

در بازارهای نقدی و مشتقات موقعیت ایجاد کنند و در نتیجه کارایی سرمایه و کنترل ریسک را افزایش دهند.

یکپارچه‌سازی یکپارچه و رویکرد نوآورانه به باییت یک مزیت رقابتی می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد تا روندهای سریع در بازار ارزهای دیجیتال را جذب کند و فرصت‌های معاملاتی برتر را ارائه دهد.

علاوه بر این، Bybit محصولات مالی پیشرو، از جمله ربات‌های معاملاتی منحصربه‌فرد مانند ربات Futures Combo را ارائه می‌کند

که به کاربران اجازه می‌دهد تا مجموعه‌ای از موقعیت‌های خرید و فروش را ایجاد کرده و به طور خودکار تعادل ایجاد کنند.

کارت بای بیت به کاربران این امکان را می دهد که بازدهی دارایی های خود را کسب کنند و مستقیماً از آن موجودی خرج کنند.

همکاری‌های اخیر با Google و Apple Pay، Bybit را بیشتر در زندگی روزمره کاربران ادغام کرده و تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

گام‌های اخیر بای‌بیت برای تبدیل شدن به یک بازیگر اصلی در عرصه تبادل ارزهای دیجیتال جهانی، ریشه در رویکرد دوگانه آن برای افزایش دسترسی کاربران و پیمایش مناظر نظارتی در

سراسر جهان دارد.

این صرافی بر توسعه محصولات کاربر پسند برای جذب و حفظ پایگاه کاربران رو به رشد، به ویژه در بازارهای کلیدی مانند آفریقای جنوبی، آمریکای لاتین و هلند تمرکز کرده است.

تعهد Bybit به رعایت مقررات در سراسر حوزه های قضایی، چشم انداز استراتژیک آن را نشان می دهد.

Au بر رابطه همزیستی بین رعایت مقررات و حفظ مزیت رقابتی تأکید کرد. او بیان کرد،

چشم‌انداز بای‌بیت این است که به‌عنوان صندوق رمزارز جهان عمل کند و فرصت‌های رمزنگاری را به شیوه‌ای منظم و عادلانه گسترش دهد.»

 

و همچنین بخوانید :

 Kavak
مقالات
Sabeti

 Kavak برای جذب 5 میلیون دلار سرمایه روی بدهی توکن شده شرط بندی میکند

استارت‌آپ مکزیکی Kavak برای سرمایه‌گذاری در تجارت خودروهای دست دوم برزیل، بدهی‌های نمادین صادر میکند Kavak یکی ازبزرگ‌ترین استارت‌آپ‌های مستقردرلاتام درتجارت خودروهای دست دوم بدهی‌های

ادامه مطلب »
روسیه
مقالات
Sabeti

ظرفیت استخراج کریپتو روسیه

رئیس انرژی میگوید ظرفیت استخراج کریپتو روسیه میتواند 6.9 گیگاوات رشدکند اپراتور شبکه این کشور ادعا کرده است که ظرفیت استخراج کریپتو روسیه می تواند

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *